تسنیمی از جنت یار

تسنیمی از جنت یار

و مزاجه من تسنیم ! ( مطففین / 27 )
تسنیمی از جنت یار

تسنیمی از جنت یار

و مزاجه من تسنیم ! ( مطففین / 27 )

ام المومنین



 ام المومنین همیشه تاریخ اسلام بانو توئی و دل نازنینت 

 این را من نمی گویم خدا و پیامبرش این را گفته اند 




استفتاء



بنام خدای علــــــــــــــــــــــــــــــــــــی


ازمبطلات روزه دروغ بستن به خدا ، پیامبر، 

حضرت صدیقه طاهره و امامان معصوم علیهم السلام است .

چه این دروغ باکنایه باشد یا صریح ، خودش ساخته باشد یا دیگری ، 

نسبت به اقوال ایشان باشد یا افعال ، با گفتار یا نوشتار 

یا انجام کاری که از آن نسبت دروغ فهمیده شود در امور

 دنیوی باشد یا اخروی ، اِخبار باشد یا پاسخ به سوال دیگری ،

 یا تصدیق دروغی که قبلا گفته یا سخن راستی که قبلا گفته تکذیب کند . 

******  

*  خرید و فروش انگشترطلای زرد برای مردان توسط طلافروشیها جایز نیست . 

******

* آیا تراشیدن ریش با ماشین برقی از نظر شرع مقدس اسلام حرام است یا نه ؟

تراشیدن ریش خواه با تیغ یا با ماشین ، حرام است علی الاحوط .


****

روشنای نگاه ..



ارباب ...

جمعه ای دیگر ...

دستهایت را گم کرده ام ..
 دلم به یادت می شکند ، لیک شکستن را گم کرده ام .
روشنای نگاهت آرمان همیشه من است 
سایه سار مهربانی ات تمنای دل غمدیده ام .

فبلغه تحیه و سلاما ..


امشب بگذار سایه سار محبت الهی ات بیشتر از شبهای دیگرم باشد

جیره ام را از محبتت ذخیره خدا به قدر بیقراری ام قرار ده ..

 دلم برایت تنگ است امشب و هر شبی که یادت به نیستان دل می زند و...


تقدیمی از بنده ای از بندگان محبت شما ، نازنین زکیه در شب میلاد ارباب روحی له الفداء